Plata si livrare

Iti punem la dispozitie doua metode de plata pentru a putea satisface preferintele a cat mai multi dintre voi. Fie ca preferi plata la primirea coletului prin curier, fie online, procesul este unul simplu si sigur.

  1. Plata Ramburs – Contravaloarea produselor comandate poate fi achitata curierului la momentul livrarii acestora la adresa specificata de tine. Aceasta metoda de plata nu este disponibila pentru produsele pe care le personalizezi.
  2. Plata cu cardul – NETOPIA Payments – plata cu cardul se face dupa accesarea paginii de finalizare a comenzii si se va face intr-o pagina noua, securizata. Aceasta metoda de plata este disponibila pentru toate produsele.

Orice comanda plasata prin intermediul site-ului www.unicad.ro are valoare contractuala. Unicad.ro livreaza produsele pe intreg teritoriul Romaniei prin intermediul firmelor de curierat CARGUS si DPD. Verificam cu mare atentie fiecare comanda si ne asiguram ca aceasta corespunde cu comanda plasata de tine. Apoi, o impachetam corespunzator pentru a ajunge in maxima siguranta la destinatie. Cheltuielile de transport le suporta clientul, insa vor fi specificate pe pagina de comanda si in factura finala, afisata dupa plasarea comenzii sau in contul tau.

Livrarea se va realiza in intervalul de 1-3 zile lucratoare de la confirmarea comenzii, exceptand zilele de Sambata si Duminica, precum si sarbatorile legale. Retineti faptul ca din cauza situatiei actuale provocate de pandemie, exista posibilitatea ca timpul de livrare sa creasca, insa ne vom asigura ca vei fi informat cu privire la acest fapt, daca va fi cazul.

In cazul in care un produs este indisponibil, unul dintre operatorii nostri va lua legatura cu tine si iti va comunica termenul de livrare al produsului dorit.
Costurile transportului pot fi modificate fara o notificare prealabila, dar vor fi in orice moment afisate pe site-ul nostru.
Pot aparea eventuale intarzieri ale curierului daca pe traseu apar probleme sau daca zona de livrare este pe o ruta exterioara zonei de acoperire a curierului. Iti recomandam sa verifici statusul coletului pe site-ul firmei de curierat sau sa ne contactezi pentru detalii suplimentare.
Daca te putem ajuta si cu alte informatii, te rugam sa ne contactezi.